marți, 4 august 2015

10 proiecte de succes executate de OCTAGON: Autostrada Bucuresti- Nadlac, cea mai scurta cale catre Occident

576 km de drum, 8 tronsoane si lucrari de constructie in derulare din 1997, sunt cateva puncte de referinta ale unuia dintre cele mai complexe proiecte de infrastructura din Romania: Autostrada Bucuresti - Nadlac (A1). Parte a coridorului IV pan- european de transport, autostrada  A1 a fost prima construita in Romania in perioada 1967- 1972 si refacuta cu noi segmente adaugate intre anii 2007 si 2015. La finalizare A1 va lega Bucurestiul de Pitesti, Sibiu, Sebes, Deva, Lugoj, Timisoara, Arad si Nadlac, facand legatura cu autostrada M43 din Ungaria, spre Seghedin. 

Compania OCTAGON a executat lucrari geotehnice pentru tronsonul Sibiu - Orastie. Tronsonul II  are o lungime de 82,1 km si datorita complexitatii si lungimii proiectului a fost impartit in patru loturi. Toate cele 4 loturi ale acestui tronson sunt deschise circulatiei. Astfel, loturile 1, 2 si 4 au fost deschise circulatiei in decembrie 2013, iar lotul 3 este deschis din noiembrie 2014.

Autostrada Bucuresti- Nadlac, tr
OCTAGON a executat lucrari geotehnice pentru loturile 2, 3 si 4 ale tronsonului Sibiu - Orastie. Lucrarile au constat in executia de piloți forati D 1200 sub protectie de noroi bentonitic, injectare la baza pilotilor si test static nedistructiv. Compania a ales forarea sub protectia noroiului bentonitic intrucat este un procedeu care creste productivitatea si permite executia la mare adancime a pilotilor cu diametru mare. Forajul se realizeaza folosind cupe adaptate solului, iar stabilitatea forajului este mentinuta de noroiul bentonitic, care previne surparea laterala a gaurii si infiltrarea apei subterane. La finalizarea forajului, noroiul bentonitic este denisipat, carcasa de armature este montata, iar pilotii sunt betonati de jos in sus, prin metoda contractor.Lotul 2 (Cunta- Vintisoara) are o lungime de 19,8 km si a fost construit de consortiul J.V. Straco Grup - Studio Corona S.R.L. Civil Engineering.

“OCTAGON a lucrat eficient si a depus toate eforturile necesare pentru a gasi si implementa cele mai bune solutii de constructie pentru proiect. Compania a avut, de asemenea, capacitatea financiara, echipamentele si specialistii, care i-au permis sa livreze proiectul in concordanta cu toate conditiile din contract.”  a spus contractorul STRACO GRUP despre performanta OCTAGON.

Intrarea pe lotul 4 (Sibiu- Saliste), care a fost deschis circulatiei in decembrie 2013, se face direct din centura orasului Sibiu. Lotul 4 include un tunel si doua viaducte. OCTAGON a executat lucrari geotehnice pentru unul dintre viaducte. Compania a fost contractata de consortiul JV Astaldi - Euroconstruct - Astalrom.https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif

Octagon Contracting & Engineering

Mai multe informatii aici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu