Linia de cale ferata Brasov- Simeria |
Executie palplanse & sprijiniri |
Linia de cale ferata Brasov – Simeria este componenta
a coridorului Pan – European IV. Obiectivul proiectului constă în reabilitarea
şi modernizarea a 89,5 km de linie dublă electrificată de cale ferată între
localităţile Sighişoara şi Coşlariu, incluzând toate structurile conexe şi
lucrările auxiliare pentru asigurarea unei viteze maxime pentru trenurile de
călători de 160 km/h.
Batere palplanse |
În cadrul proiectului se vor desfăşura următoarele
lucrări: reabilitarea a 63,46 km de linie de cale ferată dublă electrificată; construirea a 26,04 km de linie de
cale ferată dublă electrificată; reabilitarea a 10 staţii de cale ferată/halte
de mişcare.
Reabilitarea liniei de cale ferata ei se va realiza cu
finantare europeana, obtinuta in cadrul Axei Prioritare nr. 1 „Modernizarea şi
dezvoltarea Axelor prioritare TEN-T în scopul dezvoltării unui sistem durabil
de transport şi integrării acestuia
în reţelele de transport ale UE", Domeniul major de intervenţie 1.2 „Modernizarea
şi dezvoltarea infrastructurii feroviare de-a lungul Axei Prioritare TEN-T
22".
OCTAGON realizeaza urmatoarele lucrari pentru
constructia sectiunii II- Coslariu-
Sighisoara: forare piloti D 1.000, ancoraje,
coloane de piatra, instalare palplanse si torcretare pentru tuneluri si poduri.
Executie piloti forati & sprijiniri |
OCTAGON mai are in derulare alte patru proiecte
de infrastructura.
Compania este antreprenor de constructii
geotehnice la unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructura
din Bucuresti:”Pasajul rutier subteran de la Piata Presei”, unde executa pereti mulati. Pasajul va avea o
lungime de 550 de metri şi doua iesiri. Una dintre ieşiri va fi spre Şoseaua
Kiseleff, iar cea de-a doua ieşire va fi către Bulevardul Mărăşti si va permite
subtraversarea zonei pe orice direcţie, urmând să facă legătura dintre
transportul public de suprafaţă, respectiv linia de tramvai şi liniile de
autobuze, cu staţia viitoarei Magistrale 6 de metrou. Rolul pasajului este de a
fluidiza traficul in una dintre cele mai aglomerate zone din capitala.
Extragere palplanse |
Lucrari de consolidare |
Un alt proiect important aflat in constructie, in
cadrul caruia lucreaza OCTAGON, este Autostrada Lugoj – Deva. Compania executa piloti forati pentru sectiunile A, D si
E, lot 2. Autostrada va avea o lungime de aproximativ 100 de km la finalizare.
Loturile trei şi patru ale autostrăzii Deva – Lugoj se află în judeţul
Hunedoara şi traversează Valea Mureşului.
Sprijiniri palplanse |
OCTAGON executa lucrari
de fundare: piloti forati si sprijiniri cu palplanse la proiectul “Pasaj
peste calea ferata km 5 + 343” la Craiova.
Al patrulea proiect demarat de OCTAGON anul acesta
este “Reabilitarea functionala a Pietei Revolutiei din Municipiul Slobozia”.
Compania face parte din Asocierea ACM4- Romprest- TIAB- OCTAGON si executa lucrari geotehnice: sprijiniri cu
palplanse metalice si foraje pentru epuismente, pentru o parcare.
“Chiar
daca infrastructura nu reprezinta un segment prioritar pentru investitii publice anul acesta, iar
piata nu se afla intr-o perioada dinamica, avem patru proiecte noi in derulare. Perspectivele pentru domeniul infrastructurii
sunt insa pozitive. Inevitabil, dupa 4 ani de stagnare, motorul de dezvoltare a
pietei constructiilor va fi infrastructura.” a declarat dl. Alexandros Ignatiadis, actionar OCTAGON
CONTRACTING & ENGINEERING.
Telefon: (+4)021.232.39.20
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu