vineri, 12 septembrie 2014

OCTAGON a executat doua treimi din lucrarile contractate pentru reabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, sectiunea Coslariu- Sighisoara


Linia de cale ferata Brasov- Simeria
OCTAGON CONTRACTING & ENGINEERING a executat doua treimi din lucrarile contractate pentru reabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, sectiunea Coslariu- Sighisoara, la doi ani de la demararea proiectului. Termenul prevazut pentru finalizare este noiembrie 2014. Beneficiarul proiectului este Compania Nationala de Cai Ferate (CFR), iar antreprenorul general pentru sectiunea Coslariu- Sighisoara este compania portugheza FCC Construccion.

Executie palplanse & sprijiniri
Linia de cale ferata Brasov – Simeria este componenta a coridorului Pan – European IV. Obiectivul proiectului constă în reabilitarea şi modernizarea a 89,5 km de linie dublă electrificată de cale ferată între localităţile Sighişoara şi Coşlariu, incluzând toate structurile conexe şi lucrările auxiliare pentru asigurarea unei viteze maxime pentru trenurile de călători de 160 km/h.

Batere palplanse
În cadrul proiectului se vor desfăşura următoarele lucrări: reabilitarea a 63,46 km de linie de cale ferată dublă electrificată; construirea a 26,04 km de linie de cale ferată dublă electrificată; reabilitarea a 10 staţii de cale ferată/halte de mişcare.

Reabilitarea liniei de cale ferata ei se va realiza cu finantare europeana, obtinuta in cadrul Axei Prioritare nr. 1 „Modernizarea şi dezvoltarea Axelor prioritare TEN-T în scopul dezvoltării unui sistem durabil de transport şi integrării acestuia în reţelele de transport ale UE", Domeniul major de intervenţie 1.2 „Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii feroviare de-a lungul Axei Prioritare TEN-T 22".

OCTAGON realizeaza urmatoarele lucrari pentru constructia sectiunii II- Coslariu-
Executie piloti forati & sprijiniri
Sighisoara: forare piloti D 1.000, ancoraje, coloane de piatra, instalare palplanse si torcretare pentru tuneluri si poduri.

OCTAGON mai are in derulare alte patru proiecte de  infrastructura. Compania este antreprenor de constructii geotehnice la unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructura din Bucuresti:”Pasajul rutier subteran de la Piata Presei”, unde executa pereti mulati. Pasajul va avea o lungime de 550 de metri şi doua iesiri. Una dintre ieşiri va fi spre Şoseaua Kiseleff, iar cea de-a doua ieşire va fi către Bulevardul Mărăşti si va permite
Extragere palplanse
subtraversarea zonei pe orice direcţie, urmând să facă legătura dintre transportul public de suprafaţă, respectiv linia de tramvai şi liniile de autobuze, cu staţia viitoarei Magistrale  6 de metrou. Rolul pasajului este de a fluidiza traficul in una dintre cele mai aglomerate zone din capitala.

Lucrari de consolidare
Un alt proiect important aflat in constructie, in cadrul caruia lucreaza OCTAGON, este Autostrada Lugoj – Deva. Compania executa piloti forati pentru sectiunile A, D si E, lot 2. Autostrada va avea o lungime de aproximativ 100 de km la finalizare. Loturile trei şi patru ale autostrăzii Deva – Lugoj se află în judeţul Hunedoara şi traversează Valea Mureşului.

Sprijiniri palplanse
OCTAGON executa lucrari de fundare: piloti forati si sprijiniri cu palplanse la proiectul “Pasaj peste calea ferata km 5 + 343” la Craiova.

Al patrulea proiect demarat de OCTAGON anul acesta este “Reabilitarea functionala a Pietei Revolutiei din Municipiul Slobozia”. Compania face parte din Asocierea ACM4- Romprest- TIAB- OCTAGON si executa lucrari geotehnice: sprijiniri cu palplanse metalice si foraje pentru epuismente, pentru o parcare.

“Chiar daca infrastructura nu reprezinta un segment prioritar pentru investitii publice anul acesta, iar piata nu se afla intr-o perioada dinamica, avem patru proiecte noi in derulare.  Perspectivele pentru domeniul infrastructurii sunt insa pozitive. Inevitabil, dupa 4 ani de stagnare, motorul de dezvoltare a pietei constructiilor va fi infrastructura.” a declarat dl. Alexandros Ignatiadis, actionar OCTAGON CONTRACTING & ENGINEERING.



Telefon: (+4)021.232.39.20



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu